BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

shana

Thursday 13 October 2011

~DIRIKU SHANA YUSOFF~

Assalammualaikum kepada kawan-kawan semua...hari ini saya hendak memperkenalkan diri saya serba sedikit..Saya Noordiana Yusoff yang berasal daripada P.Pinang..tapi sekarang dah pindah di Kedah bersama2 keluarga trsyang..selama 21 tahun stay at penang memang menyeronokkan tapi bila dh pindah rsa mcm xbes sbb rumah taman kan...stay kat kampung ngn taman ni berbeza tapi saya cuba juga untuk mnyesuaikan diri dengan persekitaran yg agak baru bagi saya walaupun dh hampir stahun pindah.....yang pasti saya belum mengenali jiran-jiran saya..terpk jgak,adakah saya yg xska bergaul atau kesibukan yg membuatkan saya tidak sempat berkenalan dengan jiran2 saya..????terfikir sejenak saya disitu...hurmmm
Tak mengapalah,kita tinggalkan sbntar tanda tanya itu dan kembali kepada my background...saya anak ke2 dripada 4 org adik bradik,..saya ada abang-25tahun, sya ada adik yg brumur 16tahun dan 3 tahun...ibu saya samsiah nasri 46 tahun dan ayah saya berumur 47 tahun...hidup saya yang datang dri keluarga yg sdrhana tetapi saya bersyukur kerana ibu baoa saya sgt mementingkan pelajaran anak2 nya..
Saya mula bersekolah di Sekolah Kebangsaan Tanah Liat dan kemudian di Sekolah Menengah Kebangsaan Penanti bermula dari tingkatan 1 hinggalah tingkatan 6...selama saya bersekolah di sini,sgt banyak pengalaman, suka duka bersama rakan-rakan....nak tahu suka dukanya????mungkin the next post saya akan ceritakan....sekarang saya sudah berada di menara gading yang saya impikan selama ini dan inilah harapan kedua ibu bapa saya...sekarang sudah hampir 2 tahun di UPSI.....Banyak juga pengalaman, suka dan dukanya,,,,,itulah serba sedikit tentang diri SHANA YUSOFF....

No comments:

Post a Comment